S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
- Sortiment zboží
- NÁHRADNÍ DÍLY
-
ADR, COLAERT ESSIEUX
- JAK URČIT TYP NÁPRAVY A BRZDY?
-
TYP NÁPRAVY - náboj kola...
- BA
- DA - položky skladem
- GA - položky skladem
- IA
- JA
- JR
- KA - položky skladem
- LA - položky skladem
- LR - položky skladem
- MA - položky skladem
- MR - položky skladem
- NA - položky skladem
- NI - položky skladem
- NR - položky skladem
- QI - položky skladem
- RM - položky skladem
- RR - položky skladem
- RF - položky skladem
- TN - položky skladem
- TR - položky skladem
- TF - položky skladem
- TE - položky skladem
- TG - položky skladem
- UA - položky skladem
- UF - položky skladem
- UI - položky skladem
- VF - položky skladem
- PB
- PL
- ZA
- ZL
- WA
- PA
- RW, RJ - položky skladem
- XL, XJ - položky skladem
- 1H
- 1P
- 1R
- 1T
- 1V
- 1Y
-
TYP BRZDY - buben, čelist...
- 200x40 -20M - BA
- 250x40 - 250 -CA
- 250x60_256E_DA
- 250x60 - 256E- DF,DH,DL
- 300x60_306E_FC,FD,FG
- 300x60_306E_FF,FJ,FK
- 300x90_30S_IA
- 300x90_309E_IC, IN
- 300x90_91M_IX, IY
- 350x60_35G_NA
- 350x60_356E_NF
- 350x80_35S_QA
- 350x90_359E_QC,QF
- 400x80_40G_TA
- 400x80_408E_TG
- 400x80_408E_TC
- 406x120_406A_VD
- 406x120_406E_VE
- 300x100 - 310S - JA
- 300x135 - 314S - KA
- 300x100 - 310E - JB
- 300x100 - 310E - JF
- 300x135 - 314E - KB
- 300x135 - 314E - KF
- 300x160 - 316 - PA
- 300x160 * 316 * PG
- 300x200 - 3020S - MC
- 300x200 - 3020S2 - MM
- 406x120_412S_VA
- 406x120_412E_VC
- 406x140_414S_WA
- 406x140_414E_WC
- 420x180 * 4218S * XA -RW,VF,XL
- 420x180 - 4218S - XA -RJ,VJ,XJ
- 420x180 * 4218E * XC
- 420x200 - 4220S - YA -RW,VF,XL
- 420x200 - 4220S - YA -RJ,VJ,XJ
- 420x200 * 4220E * YC
- buben brzdy ADR, COLAERT
- buben brzdy s nábojem ADR
- čelist brzdy ADR, COLAERT
- čepy, pouzdra, silentbloky ADR
- kryt kola ADR
- matice náboje kola
- náboj kola ADR
- obložení brzdy ADR
- páka brzdového klíče ADR
- pera parabolická ADR, COLAERT
- půlpero odpružení oje ADR
- pružina čelistí ADR, COLAERT
- šroub kola ADR
- těsnění náboje, gufera ADR
- tlumič řízení ADR, COLAERT
- třmen pera ADR, COLAERT
- víčko náboje ADR
- BPW AGRO nápravy
- FAD nápravy
- BEDNY NA NÁŘADÍ
- BLATNÍKY A DRŽÁKY
- BOČNICE A KOVÁNÍ
- BRZDA RUČNÍ
- BRZDOVÉ OBLOŽENÍ, DESKY
- BRZDOVÉ VÁLCE
- BUBEN BRZDY
- BUBEN BRZDY S NÁBOJEM
-
BRZDY - NÁPRAVY - VZDUCH
-
ADR náhradní díly
- buben brzdy ADR, COLAERT
- buben brzdy s nábojem ADR
- čelist brzdy ADR, COLAERT
- čepy, pouzdra, silentbloky ADR
- matice náboje kola
- páka brzdového klíče ADR
- pera parabolická ADR, COLAERT
- půlpero odpružení oje ADR
- náboj kola ADR
- pružina čelistí ADR, COLAERT
- obložení brzdy ADR
- šroub kola ADR
- těsnění náboje, gufera ADR
- tlumič řízení ADR, COLAERT
- třmen pera ADR, COLAERT
- víčko náboje ADR
- Brzdové obložení a desky
- Brzdové válce
- Buben brzdy
- Buben brzdy s nábojem
- Čelist brzdy
- Čep kola nápravy a vahadla
- Klíč a páka brzdy
- Náboj kola
- Nápravy
- Polonápravy
- Pružina a čep čelisti brzdy
- Příslušenství přívěsů
- Šrouby, matice, podložky kol
- Vzduchojemy
- Vzduchové brzdy
-
ADR náhradní díly
- ČEP KOLA NÁPRAVY
- ČEPY, POUZDRA, KROUŽKY
-
ČELIST BRZDY
- KATALOG
- ZEMĚDĚLSKÉ PŘÍVĚSY A NÁVĚSY
- AUTOMOBILOVÉ PŘÍVĚSY A NÁVĚSY
- ADR / COLAERT ESSIEUX
- BPW AGRAR nápravy
- šíře 50 mm
- šíře 60 mm
- šíře 80 mm
- šíře 90 mm
- šíře 100 mm
- šíře 120 mm
- šíře 135 mm
- šíře 140 mm
- šíře 160 mm
- šíře 180 mm
- pro buben 250 mm
- pro buben 300 mm
- pro buben 350 mm
- pro buben 400 mm
- pro buben 406 mm
- pro buben 410 mm
- pro buben 420 mm
- DISKY KOL
- FEKÁLNÍ NÁSTAVBY
- GUFERA A KROUŽKY NÁPRAV
- CHLAZENÍ
- KANYSTRY A DRŽÁKY
- KATALOGY tištěné
- KLÍČ A PÁKA BRZDY
- KLÍČE NA KOLA
- KLÍN ZAKLÁDACÍ
- KROUŽEK STŘEDÍCÍ
- K80
- LOŽISKA A POUZDRA NÁPRAV
- MATICE
- MATICE DISKOVÁ
- NABÍJEČKY AUTOMATICKÉ
- NÁBOJ KOLA
- NÁPRAVY
- NÁVĚS MV2-027, NS900H
- NOHY PODPĚRNÉ
- OJE TAŽNÉ
- OKA ZÁVĚSNÁ, K80
- OLEJE, MAZIVA
- OSVĚTLENÍ VOZIDEL
- PERA LISTOVÁ
- PODLOŽKA PÉROVÁ
- POLONÁPRAVY
- PNEU
- PRUŽINA A ČEP ČELISTI BRZDY
- PŘÍVĚS AGRO 08.06, 09.07
- PŘÍVĚS AGRO 10.08
- PŘÍVĚS AGRO 12.09
- PŘÍVĚS P53 CZ, MV2-028 SK
- PŘÍVĚS P73
- PŘÍVĚS P93, P78 SH
- PŘÍVĚS PZS50
- RÁMY HORNÍ, DOLNÍ, DÍLY
- RUČNÍ BRZDA
- ŠROUB KOLA
- ŠROUB STŘEDOVÝ PERA
- ŠTÍTKY
- TOČNY
- TOPENÍ 12V i 24V
- TŘMENY PER
- VÁLEC BRZDY
- VÍČKO NÁBOJE
- VLOŽKA ŠROUBU KOLA
- VZDUCHOJEMY
- VZDUCHOVÉ BRZDY
- ZABEZPEČENÍ NÁKLADU
- ZÁVĚSY, SADY
- ZDT NÁHRADNÍ DÍLY
-
ZNAČENÍ VOZIDEL
- Páska obrysová REFLEXNÍ
- Samolepka CZ
- Samolepka 12V, 24V
- Samolepka tlak kPa
- Samolepka MAX. hmotnost
- Samolepka rychlosti
- Samolepka rychlosti REFLEXNÍ
- Samolepka svahová dostupnost
- Samolepka šrafovaná
- Samolepka zásobování
- Tabule AUTO
- Tabule PŘÍVĚS, NÁVĚS
- Tabule nadměrný náklad
- Tabule noční parkování
- Tabulka ADR
- Tabulka -A-
- Tabulka rychlosti Al plech
- Tabulka TIR
- Trojúhelník pro pomalá vozidla
- Značení pro hydraulická čela
- ZVEDÁKY - HYDRAULIKA
- ZAHRADA
- KATALOGY
- BRZDY A DÍLY NÁPRAV
- DÍLY PODVOZKU
- Kategorie
- FIMAS s.r.o.
- MAPA WEBU
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
- FAQ
- KATALOGY a POPTÁVKY

-
Můžete se také přihlásit přes mojeID,
zaregistrovat nový účet nebo obnovit zapomenuté heslo
- Proč mojeID
- Nový účet mojeID
- Můžete se také přihlásit pod svým účtem
NOVINKY

KONTAKTY
FIMAS s.r.o.
Nové Veselí 281
592 14 Nové Veselí
tel: +420 566 667 579
fax: faxové číslo zrušeno
info(a)fimas.cz
www.fimas.cz
obchod.fimas.cz
Nové Veselí 281
592 14 Nové Veselí
tel: +420 566 667 579
fax: faxové číslo zrušeno
info(a)fimas.cz
www.fimas.cz
obchod.fimas.cz
BRZDY - NÁPRAVY - VZDUCH / Válce CZ - FIMAS -
Použití: | ||
Brzdových válců je používáno v soustavě vzduchové brzdy motorových a přípojných vozidel k ovládání páky klíče brzdy. Pro přístroj je určen jmenovitý přetlak vzduchu 0,8 MPa. | ||
Údržba: | ||
Během provozu je nutno kontrolu a údržbu zaměřit především na těsnost pracovního prostoru válce, těsnost pístu, stav protiprašné manžety a funkční zdvih pístu, který se mění vlivem opotřebení brzdového obložení. Tento zdvih nesmí v žádném případě překročit 70% celkového zdvihu! Nedodržení této zásady má za následek abnormální odběr vzduchu a navíc prodložení časových náběhů, spojených s prodlužováním brzdné dráhy. Rovněž je třeba dbát na to, aby vychýlení tyčky s vidličkou z osy činilo max. ± 5° ! Dochází k nerovnoměrnému zatížení pístu, což má za následek ohrnutí pryžové manžety pístu na druhou stranu. Při nedodržení těchto podmínek nebude uznána záruka. Bezporuchový provoz vzduchových válců lze zajistit pravidelným (alespoň dvakrát ročně) ošetřením třecích ploch a těsnění pístu (vymytí a konzervace tukem NH2) Tím je zaručený plynulý, netrhavý pohyb pístu v obou směrech a vyloučeno případné přibrzďování brzděného kola. | ||
Nejběžnější závady v provozu a jejich odstranění: | ||
Závada: | Příčina: | Ostranění: |
Při brzdění uniká z válce vzduch. | Manžeta netěsní. | Píst vymontovat a manžetu vyměnit. |
Píst jde při odbrzdění pomalu zpět. | Mazací tuk ztuhlý na stěnách nebo promáčklé těleso válce. | Píst vymontovat, válec a píst vyčistit, znovu namazat a smontovat, poškozené těleso vyměnit. |
Páka brzdového klíče při odbrzdění se nevrací zpět. | Mechanické díly brzdy jdou ztuha. | Mechanické díly brzdy, brzdový klíč, ložiska čelistí nutno prohlédnout, vyčistit a řádně promazat. |
Vytvořeno systémem www.webareal.cz