S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

 Počítadlo přístupů

od 1.6. 2010


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky FIMAS s.r.o.
V následujícím textu naleznete informace týkající se podmínek nákupu v tomto internetovém obchodě. Odesláním objednávky nebo převzetím objednaného zboží dáváte najevo souhlas s níže uvedenými obchodními podmínkami.
Objednávka
1. Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat. Minimální hodnota objednávky není stanovena.
2. Objednávat můžete prostřednictvím:
e-shopu :  www.premium-wa.cz/fimas
e-mailem:info@fimas.cz
telefonicky+420 566 667 470, 566 667 579
faxem:+ 420 566 667 578
3. Po odeslání objednávky Vám bude odesláno její potvrzení s upřesněním termínu dodání. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, kontaktujte nás okamžitě e-mailem nebo telefonicky.
4. Objednávku lze stornovat do dvou hodin po odeslání objednávky telefonicky na tel: 566 667 470, 566 667 579.
Stornovat nelze objednávku, která již byla potvrzena a předána přepravci.
Doručení zboží a způsob úhrady
1. Zboží zasíláme v České republice, Slovenské republice výhradně na dobírku. U stálých obchodních partnerů možnost úhrada PP na základě dohody.
2.  Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty nebo dopravní služby TOPTRANS. Cena dopravy dle tarifů uvedených společností. V případě zájmu si zákazník může zajistit vlastní dopravní společnost, popřípadě zboží vyzvednout v našem prodejním skladu v Novém Veselí.
3. Zboží se hradí v hotovosti při převzetí zásilky.
4. Ke každé zásilce je přiložena faktura, kterou je nutné uschovat pro případ reklamace zboží. V případě nedodání této faktury dopravcem nás neprodleně informujte e-mailem: ucto@fimas.cz nebo na tel: 566 667 580  a bude Vám vystaven a zaslán opis.
5. Zboží je předáno přepravci do 48 hodin od potvrzení objednávky a bude doručeno je následující pracovní den.
Ve vvjímečných případech později na základě dohody se zákazníkem.
Záruka
Záruční doba výrobků zakoupených u nás se řídí obchodním a občanským zákoníkem. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení.
Kontrola dodávky
V případě, že zásilka přijde viditelně poškozena, kdy je tedy předpoklad, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tuto zásilku od dopravní společnost. Dopravce s Vámi následně sepíše protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli.
Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.
Reklamace
Reklamace se řídí občanským zákoníkem. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.
Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:
O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Zde uveďte jméno, příjmení, adresu a důvod reklamace, číslo faktury
Se zbožím zašlete kopii faktury, bez ní nebude reklamace vyřízena.
Zboží zasílejte jako běžný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Náklady na poštovné se nevrací.Zboží vám bude obratem vyměněno,popř.budou vráceny peníze.
Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.
O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a další postup bude po dohodě s vámi.
Bezpečnostní ujednání
1. Ochrana osobních dat - provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání produktů on-line, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám. S výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkající se objednaného zboží /sdělení jména a adresy dodání/
Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné od1.6.2010. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění.
Upozornění:
1. Nákup zboží je možný přes internet nebo přímo v našem obchodě na adrese: Nové Veselí , 59214,ČR.
Děkujeme Vám za přečtení těchto obchodních podmínek. Další dotazy rádi zodpovíme e-mailem či telefonicky. Přejeme Vám radost při nakupování v klidu domova.
 
tel: 566 667 470, 566 667 579
fax: 566 667 578

 

Obchodní podmínky FIMAS s.r.o.

V následujícím textu naleznete informace týkající se podmínek nákupu v tomto internetovém obchodě. Odesláním objednávky nebo převzetím objednaného zboží dáváte najevo souhlas s níže uvedenými obchodními podmínkami.

Objednávka

1. Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat. Minimální hodnota objednávky není stanovena.

2. Objednávat můžete prostřednictvím:

e-shopu : www.webareal.cz/fimas

e-mailem: info@fimas.cz


3. Po odeslání objednávky Vám bude odesláno její potvrzení s upřesněním termínu dodání. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, kontaktujte nás okamžitě e-mailem nebo telefonicky.

4. Objednávku lze stornovat do dvou hodin po odeslání objednávky telefonicky na tel: 566 667 470, 566 667 579.

Stornovat nelze objednávku, která již byla potvrzena a předána přepravci.


Doručení zboží a způsob úhrady

1. Zboží zasíláme v České republice, Slovenské republice výhradně na dobírku. U stálých obchodních partnerů možnost úhrada PP na základě dohody.

2. Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty nebo dopravní služby TOPTRANS. Cena dopravy dle tarifů uvedených společností. V případě zájmu si zákazník může zajistit vlastní dopravní společnost, popřípadě zboží vyzvednout v našem prodejním skladu v Novém Veselí.


3. Zboží se hradí v hotovosti při převzetí zásilky.

4. Ke každé zásilce je přiložena faktura, kterou je nutné uschovat pro případ reklamace zboží. V případě nedodání této faktury dopravcem nás neprodleně informujte e-mailem: ucto@fimas.cz nebo na tel: 566 667 580 a bude Vám vystaven a zaslán opis.


5. Zboží je předáno přepravci do 48 hodin od potvrzení objednávky a bude doručeno je následující pracovní den.

Ve vyjímečných případech později na základě dohody se zákazníkem.

Záruka

Záruční doba výrobků zakoupených u nás se řídí obchodním a občanským zákoníkem. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení.


Kontrola dodávky

V případě, že zásilka přijde viditelně poškozena, kdy je tedy předpoklad, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tuto zásilku od dopravní společnost. Dopravce s Vámi následně sepíše protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli.
Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

Reklamace

Reklamace se řídí občanským zákoníkem. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

  • O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Zde uveďte jméno, příjmení, adresu a důvod reklamace, číslo faktury

  • Se zbožím zašlete kopii faktury, bez ní nebude reklamace vyřízena.

  • Zboží zasílejte jako běžný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Náklady na poštovné se nevrací.

  • Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Teprve dnem úplného zaplacení kupní ceny za zboží se kupující stává jeho vlastníkem
    Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží a na vady vzniklé neodborným či nešetrným zacházením.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

  • Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.

  • O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a další postup bude po dohodě s vámi.

Ochrana osobních údajů

  • Prodávající prohlašuje, že veškeré poskytnuté osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím. Žádné z poskytnutých osobních údajů, které kupující prodávajícímu poskytne pro vznik obchodního vztahu, nebudou vědomě žádným způsobem jinak zveřejněny a poskytnuty třetí osobě.  

  • Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování životně důležitých zájmů subjektů údajů, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Veškeré osobní údaje kupujícího, jsou poskytnuty dobrovolně na základě svobodného rozhodnutí a jsou poskytnuty prodávajícímu za účelem splnění objednávky.  

  • Jedná se o tyto údaje: jméno, příjmení,  je-li kupujícím subjekt údajů( občan), nebo podnikatel, adresa trvalého bydliště  kupujícího je-li kupujícím subjekt údajů(občan) adresa sídla je-li kupující podnikatel, datum narození, je-li kupujícím subjekt údajů(občan), nebo  IČO je-li kupujícím fyzická osoba,  telefonní číslo, emailovou adresu, číslo účtu podpis nebo  biometrický podpis. 

  • Prodávající, shromažďuje, zpracovává a uchovává tyto údaje v souladu s obchodním vztahem vznikajícím na základě těchto smluvních podmínek  včetně  vyřízení reklamace,  a v souladu s Nařízením Evropského Parlamentu EU) a Rady 2016/679 o ochraně osobních údajů, a v souladu s platnými zákony České republiky platném a účinném znění.  

  • Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy, a to až do doby písemného odvolání souhlasu se zpracováním údajů subjektu údajů. Prodávající vymaže údaje subjektu údajů, který o to požádal až po uplynutí lhůt stanovených zákonem a upravujících obchodní vztahy. Odvolání souhlasu kupujícího o zpracování jeho osobních údajů, musí kupující zaslat písemně na adresu FIMAS s.r.o., Nové Veselí 281, PSČ 592 14. Za písemné vyjádření se v tomto případě považuje i forma elektronická. Odvolání musí být zasláno na emailovou adresu uvedenou při vzniku obchodního vztahu.  

  • Podmínky zpracování osobních údajů a specifikace konkrétních osobních údajů, s jejichž zpracováváním Kupující tímto vyslovuje souhlas, jsou stanoveny v  těchto obchodních podmínkách. 

  • V rámci reklamačního řízení jsou použity údaje, ke kterým dal kupující souhlas v těchto obchodních podmínkách. Veškeré takto získané osobní údaje jsou zpracovávány a v souladu s Nařízením Evropské unie a Rady 2016/679 v účinném znění. 

  • Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu. 

  • FIMAS s.r.o. si z důvodu předcházení trestné činnosti a minimalizace škod vyhrazuje právo odmítnout objednávku Kupujícího vytvářenou z blokované IP adresy, v případě že je tato IP adresa na tzv. blacklistu.  

  • FIMAS s.r.o. si vyhrazuje právo využívat anonymizovaná data o aktivitě uživatelů webových aplikacích ke zlepšování svých služeb. 







Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.6.2010. Poslední aktualizace 25.5. 2018. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění.


Upozornění:

1. Nákup zboží je možný přes webové rozhraní, nebo přímo v našem obchodě na adrese: Nové Veselí , 59214,ČR.

Děkujeme Vám za přečtení těchto obchodních podmínek. Další dotazy rádi zodpovíme e-mailem či telefonicky. Přejeme Vám radost při nakupování v klidu domova.



 









 

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

MjJlMWYyMT