S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

 Počítadlo přístupů

od 1.6. 2010


Řešení problému s přihlášením

Aby zůstal klient přihlášený ve své session, tak je nutné aby měl povolené ukládání cookies. Níže přikládáme možné příčiny:

  1. Zakázané cookies – například v prohlížeči nebo přes nějaký rozšíření na blokování sledování (AdBlock, Privacy Badger apod.).
  2. Automatické mazání cookies – některé prohlížeče (např. Safari) mohou cookies smazat po krátké době, pokud si stránku neoznačí jako důvěryhodnou.
  3. Režim anonymního prohlížení – v incognito módu se cookies mažou po zavření okna.
  4. Chybný serverový nebo klientský skript – pokud e-shop špatně spravuje session nebo cookies (např. nesprávná doba platnosti, špatná cesta nebo doména).
  5. Problém s připojením – pokud zákazník střídá IP adresy (např. mezi mobilními a WiFi sítěmi), některé servery ho můžou odhlásit.

Doporučil bych, ať zkusí:
✅ Povolí cookies v prohlížeči.
✅ Vypne rozšíření na blokování (nebo e-shop přidá do výjimek).
✅ Použije jiný prohlížeč nebo zařízení.
✅ Zkontroluje, jestli není v anonymním režimu.
✅ Zkusí se přihlásit v jiném síťovém prostředí.

U Vás, musí být něco, co cookies blokuje ADblock či jiný software, který cookies promazává.

Těch příčin může být opravdu hodně. Klient může mít například nastaven antivirový program,

kde má nastavenou blokaci cookies nebo automatické promazávání.

Doporučujeme zkontrolovat zda má klient povolené cookies, pokud by neměl či nechtěl mít cookies globálně povolené, tak si může přidat pravidlo.

Níže přikládáme návod, dle kterého můžete postupovat.

  • Otevřete nastavení:
    • Klikněte na tři tečky vpravo nahoře.
    • Vyberte Nastavení.
  • Přejděte do sekce „Ochrana soukromí a zabezpečení
  • Klikněte na „Nastavení webu“
    • Zde se nastavují oprávnění pro weby.
  • Najděte „Soubory cookie třetích stran“
    • Pokud jsou cookies třetích stran blokovány, může to způsobovat problémy.
    • Doporučuji vybrat Povolit všechny soubory cookie nebo Nepovolovat soubory cookie třetích stran pouze v anonymním režimu.
  • Přidání e-shopu mezi výjimky (pokud nechcete povolit cookies globálně):
    • V sekci „Přizpůsobení oprávnění webu“ najděte „Weby, které mohou vždy používat soubory cookie“.
    • Klikněte na „Přidat“ a vložte adresu e-shopu, https://obchod.fimas.cz/

FIREFOX - Webové stránky hlásí blokování cookies. Jak je odblokovat?

Webové stránky hlásí blokování cookies. Jak je odblokovat?

FirefoxPoslední aktualizace:

Tento článek popisuje, jak vyřešit problémy ohledně webových stránek, které hlásí, že cookies jsou blokovány nebo zakázány. Více informací o cookies naleznete v článku Cookies – informace, které si weby ukládají do vašeho počítače.

Prověřte nastavení cookies

Firefox může být nastaven tak, aby nepřijímal cookies. Povolit jejich příjem lze následovně:

  1. Na liště nabídek v horní části aplikace klikněte na Firefox a v závislosti na vaší verzi systému macOS zvolte Předvolby nebo Nastavení.
  2. Přejděte do sekce Soukromí a zabezpečení. To je místo, kde si můžete prohlédnout nastavení rozšířené ochrany proti sledování, jež zahrnuje i cookies.

    moznosti-soukromi-ochrana-proti-sledovani-fx108
    moznosti-soukromi-ochrana-proti-sledovani-vlastni-fx108
  3. Klepněte na tlačítko Znovu načíst všechny panely (zobrazí se, když je otevřeno více panelů), aby se nové nastavení projevilo.

Zkontrolujte weby, které mají zakázáno ukládat cookies

  1. Šablona "Optionspreferences" neexistuje nebo nemá schválenou verzi.
  2. Přejděte do sekce Soukromí a zabezpečení a najděte část Cookies a data stránek.
  3. Klikněte na tlačítko Výjimky….
    • Otevře se dialog Výjimky pro používání cookies a dat stránek, v němž se vám zobrazí weby, jimž jste zakázali ukládat cookies.
  4. Ujistěte se, že server, ke kterému se pokoušíte připojit, není na seznamu.
    • Je-li na seznamu, klikněte na něj a pak klikněte na tlačítko Odebrat server.
  5. Zavřete stránku Nastavení. Všechny provedené změny budou automaticky uloženy.

Vymažte historii pro tento web

Zdrojem těchto problémů mohou být cookies a dočasná data již uložená ve vašem počítači. Vymažte je a poté zjistěte, zda problém přetrvává:

  1. Klikněte na tlačítko nabídky Fx89menuButton. Poté klikněte na Historie a následně úplně vespod na Správa historie. Otevře se okno Knihovna stránek.
  2. Hledejte web, který chcete odstranit z historie: vepište jeho název do pole Hledat v historii v pravém horním rohu a stiskněte klávesu Return.
  3. Ve výsledcích vyhledávání klikněte za současného stlačení klávesy Ctrl na stránku webu, jenž chcete odstranit a zvolte Odebrat celý web.
    Všechny položky historie (historie navštívených stránek, historie stažených souborů, cookies, mezipaměť, aktivní přihlášení, hesla, formulářová data, výjimky pro cookies, obrázky, vyskakovací okna) pro tento web budou vymazány.
    historie-odebrat-cely-web-fx108
  4. Nakonec zavřete okno Knihovny stránek.

Vymažte všechna cookies a mezipaměť

Jestliže vymazání cookies problémového webu nic neřeší, vymažte všechna cookies, která jsou uložená ve vašem počítači a vymažte i mezipaměť Firefoxu:

  1. Klikněte na tlačítko nabídky Fx89menuButton.
  2. Zvolte Historie a poté Vymazat nedávnou historii….
  3. Z rozbalovací nabídky Období, za které vymazat údaje vyberte možnost Vše.
  4. Pod rozbalovací nabídkou zaškrtněte možnosti Cookies a data stránek a Soubory a stránky dočasně uložené v mezipaměti. Ujistěte se, že ostatní možnosti zaškrtnuté nejsou!
  5. Klikněte na tlačítko Vymazat.




Založeno na informacích z článku Websites report cookies are disabled (mozillaZine KB)

CHROME - Vymazání mezipaměti a souborů cookie

Vymazání mezipaměti a souborů cookie

Při používání prohlížečů, jako je Chrome, se některé informace z webů ukládají do mezipaměti a souborů cookie. Jejich vymazáním lze odstranit některé problémy, například problémy s načítáním nebo formátováním webů.

V Chromu

  1. Na počítači spusťte Chrome.
  2. Vpravo nahoře klikněte na Více Více a pak Smazat údaje o prohlížení.
  3. Vyberte období, například Poslední hodina nebo Od počátku věků.
  4. Vyberte typy údajů, které chcete odstranit.
  5. Klikněte na Vymazat data.
    • Pokud soubory cookie smažete, když jste do Chromu přihlášeni, nebudete odhlášeni od účtu Google.

Tipy:

  • Pokud se chcete odhlásit od účtu Google na všech webech, odhlaste se z Chromu.
  • Pokud chcete rychle přejít do dialogového okna Smazat údaje o prohlížení, zadejte do adresního řádku „Smazat údaje o prohlížení“ a klepněte na akci. Rychlé provádění různých úkolů pomocí akcí v Chromu

Jak v Chromu upravit další nastavení souborů cookie Můžete například vymazat soubory cookie konkrétního webu.

V jiných prohlížečích

Pokud používáte Safari, Firefox nebo jiný prohlížeč, vyhledejte pokyny na jeho webu podpory.

Co se po vymazání těchto informací stane

Po vymazání mezipaměti a souborů cookie se stane toto:

  • Smažou se některá nastavení webů. Pokud jste například byli přihlášeni, budete se muset přihlásit znovu.
  • Pokud máte zapnutou synchronizaci Chromu, zůstanete přihlášeni k vybranému účtu Google a vaše data budou smazána ze všech zařízení.
  • Některé weby mohou působit pomalejším dojmem, protože obsah, jako jsou obrázky, bude potřeba načíst znovu.

Jak mezipaměť a soubory cookie fungují

  • Soubory cookie jsou vytvářeny weby, které navštěvujete. Usnadňují používání internetu tím, že ukládají údaje o prohlížení.
  • Do mezipaměti se ukládají části stránek, například obrázky, aby se stránky při další návštěvě otevřely rychleji.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ODZlY